- Úvod
- Vše o nákupu
- Reklamace
Jak postupovat v případě reklamace
- Vyplňte, prosím, speciální reklamační formulář SLEPTO.CZ, který je k dispozici ke stažení ve spodní části této stránky. Náš reklamační formulář je vytvořen v souboru excel a jeho vyplnění by tak pro Vás mělo být jednoduché a rychlé.
- Formulář si stáhněte na disk Vašeho počítače a poté otevřete a vyplňte žlutě označené pole. Doporučujeme uvedenou závadu popsat co nejpodrobněji.
- Vyplněný formulář je potřeba vytisknout a opatřit podpisem a razítkem.
- Následně vložte reklamační formulář do zásilky včetně reklamovaného zboží. Zboží je nutno zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy a to včetně obalu výrobku. Spolu s reklamačním formulářem SLEPTO.CZ je nutné přiložit kopii daňového dokladu – faktury. Zboží je nutné zaslat vždy kompletní – nelze zaslat pouze reklamovanou část.
- Následně zboží odešlete na adresu SLEPTO, s.r.o., Pekárenská 255/77, 370 04 České Budějovice, tel. 702 846 070
Vyřízení reklamace
Na základě Vámi přiložených podkladů bude Vaše reklamace odborně posouzena a bude stanoven její následný postup. Oprávněnost či neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba, který vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude Vám zaslán nový výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena na Váš bankovní účet. Vrácení peněz pomocí složenky není možný. V případě oprávněné reklamace mají naši zákazníci nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací ( poštovného ) v přiměřené výši. V případě neoprávněné reklamace může Prodávající naúčtovat Kupujícímu vzniklé přepravní náklady.
Pokud byste měli ještě nějaké další otázky, tak nám napište nebo zavolejte. Jsme tu pro vás každý den od 8:00 - 18:00 hodin.
slepto@slepto.cz | +420 702 846 070
Reklamační formulář SLEPTO.CZ si můžete stáhnout zde:Reklamani_protokol.xlsx